امروز نزدیک غروب آفتاب در جاده دستگرد مستقر و پس از غروب خورشید در ساعت 16:56 در جست و جوی هلال، و ساعت 17:16 دقیقه هلال زیبای ربیعالثانی رویت و عکاسی نمودم... ان شاالله بتونم در این زمینه نیز فعالیت های خوبی انجام بدم... در این شرایط حساس زندگیم خیلی از فعالیت هایم روی زمین مونده و باید با عزم جدی جهت تلاش در همه فعالیت های مورد نظرم که باعث ارتقا اموراتم میشه قدم بردارم.... در زمینه "نوجوانان" کار بسیار حساس و تعدد امور زیاد هست که باید بصورت جدی و جمعی و تشکیلاتی نوجوانان محل رو جهت ادامه زندگی بصورت "سالم" قدم برداشت بخصوص در این شرایط سخت تهاجم فرهنگی که متاسفانه بسیار زیاد و ابزار بسیار در دسترس... ان شاالله خدا بهم توفیق بده جهت انجام امورات مذکور که جز وظایف و تکلیفم میدونم...