جمعه آخر سال...

خرید بک لینک

جمعه آخر سال 1398 رسید و چه زود...

امسال تقریبا اکثر خبر هایی که از صدا و سیما پخش میشد و شاهد بودیم خبر های تلخ و بدی بود و این روز ها نیز نه کشورمون بلکه جهان درگیر بیماری کرونا شده و فعلا وضعیت خوبی توی ایران نداره...

یکی از روحانیونی که میشناسمشون و قبولشون دارم چند روز پیش در جریانات بیماری کرونا با گفتند: "کاش زود امام زمان ظهور کنه"

با همین جمله شون با خودم گفتم برخی ها چقدر به فکر امام زمان هستن و من و امثال من بی خیال...!

جوری این جمله رو گفتند که به این امر اعتقاد جدی و عملی دارند و برخی از ماها اصلا حواسمون نیست که امامی هم هست توی این دنیا...

آخرین جمعه ی سال است کجایی آقا...؟


پ ن:

ان شاالله عاقبت به خیر بشم و...

صبـــــــــر...

ما را در سایت صبـــــــــر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 69 تاريخ: يکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت: 0:06

صفحه بندی