دعا کن و از خدا بخواه
فقط از خدا...!
ولی به سوی ساحل هم پارو بزن...
پی نوشت:
تصمیم گرفتم در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کنم و حدود 50 روز دیگر فرصت تا آزمون
حال من ماندم و زمان معکوس تا 17 اردیبهشت...
سعی و تلاشم رو بر خواندن کتب خواهم داشت اما همچنان امیدم به خدا
ما را در سایت صبـــــــــر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 214