
پ ن:
بدون مقدمه و متن و...میخواهم به خود بیایم
البته به کمک شریک...!
بخصوص که نزدیک عید هست و خونه تکونی...
خودمو از غبار بتکونم و...
به قول شهید آوینی: مپندار که تنها عاشوراییان را بدان بلا آزموده اند ولاغیر…صحرای بلا به وسعت همه تاریخ است
به امید به خود آمدن در صحرای بلا
ان شاالله
ما را در سایت صبـــــــــر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 106