ما را چه بی گناه گرفتار کرده ای...

خرید بک لینک

دلم میخواد به سبک وحشی بافقی

رو کنم به دنیا و بگم:

ما را چه بی گناه گرفتار کرده ای...!

پ ن:

ظلم توی این دنیا زیاده...

ان شاالله خداوند توانش رو بده که جلوی این ظلم ها بایستیم...

صبـــــــــر...

ما را در سایت صبـــــــــر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 84 تاريخ: جمعه 2 ارديبهشت 1401 ساعت: 22:33

صفحه بندی