دلم میخواد به سبک وحشی بافقی
رو کنم به دنیا و بگم:
ما را چه بی گناه گرفتار کرده ای...!
پ ن:
ظلم توی این دنیا زیاده...
ان شاالله خداوند توانش رو بده که جلوی این ظلم ها بایستیم...
صبـــــــــر...
ما را در سایت صبـــــــــر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 84 تاريخ: جمعه 2 ارديبهشت 1401 ساعت: 22:33