
از صدای گذرِ آب چنان فهمیدم:
تندتر از آبِ روان ، عمرِ گران میگذرد!
زندگی را نفسی ، ارزش غم خوردن نیست !
آرزویم این است آنقدر سیر بخندی؛
که ندانی غم چیست...
پ ن:
روز تولد آدما یک جورایی تلنگری برای نگاه به گذشته و تصمیم برای آینده هست که ان شاالله عاقبت به خیر شم...
الهی به امید تو
صبـــــــــر...
ما را در سایت صبـــــــــر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 79 تاريخ: چهارشنبه 1 مرداد 1399 ساعت: 10:01