خداوندا، تو را دوست دارم...

خرید بک لینک

الهــی . . .

إِنْ أَدْخَلْتَنِی النَّارَ

أَعْلَمْتُ أَهلَهــَا أَنِّی أُحِبُّڪَ


خدایا

اگر در آتشم افڪنی

بہ دوزخیان خواهم گفت :

ڪہ تو را دوست دارم

#فرازی_از_مناجات_شعبانیہ


پ ن:

آن شاالله خدا هم ما ها رو دوست داشته باشه

با این که خیلی گناهکاریم

الهی امید به عفو تو دارم....خیلیییی


صبـــــــــر...

ما را در سایت صبـــــــــر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 97 تاريخ: چهارشنبه 4 ارديبهشت 1398 ساعت: 12:06

صفحه بندی