دلم جا مانده...!

خرید بک لینک

شب جمعه است

ارباب هوایت نکنم میمیرم...

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین

ارباب

تو خودت قول بده کرببلا می بری ام

شب لیله الرغائب خدا کنه قسمت و دعوت...



پ ن:

شهریور ماه سال گذشته(1396)در صحن با صفایت بودم...دلم اونجاست هنوز...جامانده...خوش ب حال دل من مثل تو دارد آقا...

دلتنگ کرببلایم. ..



صبـــــــــر...

ما را در سایت صبـــــــــر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 123 تاريخ: چهارشنبه 4 ارديبهشت 1398 ساعت: 12:06

صفحه بندی